Saturday 23 May 2009




Thanks Rheitha for tagging me!!! And I'll try to answer this in Bahasa Malaysia :)

1. Apakah hubungan awak dengan dia (insan yang menge-TAG anda?)
Rheita Desmond merupakan kawanku yang comel dari Fakulti Pendidikan, Kursus TESL. Aku suka memanggil dia StingRayta. Aku tahu Bahasa Malaysia saya dah karat, janganlah ketawa ya!!!

2. 5 impressions terhadap si dia..
- Comel hingga aku nak sangat mencubit-cubit pipi dia!!! Tapi dia tak tahu! Hahaha :P
- Bahasa Inggeris dia bagus. Writing bagus, Comprehension bagus, Semua bagus!
- Kerjanya sangat kemas??? Tidy???
- Senyum Sokmo!
- Sangat suka menolong orang!!!


3. Perkara yang paling memorable dia pernah lakukan kat awak?
Mengizinkan saya memanggil dia sebagai StingRayta! Dia tag saya sebab saya suruh dia tag. Tak tahu malu betul!

4. Perkara paling memorable dia cakap kat awak?
Hmmm... mungkin saya akan jawab soalan ni lain kali sebab benda ini tak terlintas pun dalam fikiran saya. Oh, nanti, nanti!!! Dia kata dia nak jadi saya punya pengikut!!!

5. Kalau dia kekasih awak, awak akan?
Benci diri saya!!! Sebab saya dah tak tahu apa jadi ngan saya!!!

6. Kalau dia jadi musuh anda, anda akan?
Dia takkan jadi musuh saya lah!!!

7. Kalau dia kekasih anda, dia perlu improve dlm...?
Tak perlu improve sebab dia sudah sempurna!

8. kalau dia jadi musuh anda mungkin kerana...?
Bahasa Inggeris dia bagus dan no matter how hardworking I am, I still cannot beat her!

9. Overall impression tentang dia?
Sempurna!

10. The most desirable thing to do with her/him?
Tak pernah lagi dalam satu kumpulan buat assignment. Mungkin next sem nak cuba ngan dia pulak.

11. Apakah anda rasa tentang pandangan orang terhadap anda?
Pendiam???

12. The character of you for yourself...
Aku ni tak suka senyum dan orang ingat saya ni garang. Chiz!!

13. on the contrary, the character you hate about yourself...
Tamak. Nak ini dan itu tapi tak berkemampuan. Sedihnya :(

14. The ideal person you want to be with
Keluarga saya.

15. For people who like you, tell something to them...
Continue to like me cuz I love y'all more with each passing day :P



1. Put this badge (above) in your awesome blog.

2. Award this badge to 10 bloggers whom you think are inspirational and friendly.

3. Make sure you put the 'recipients' names here, along with their links.

4. Let them know about this.

Oleh itu, saya menge-TAG anda di bawah ini..
1) Arulselvi
2) Anna Louis Tan Ling Ling
3) Alan
4) Zhong Wen
5) Fish
6) Soo Ching
7) William
8) Poay Hoon
9) Fengy
10)Kee Aun

Ngam-ngam sepuluh!!! Yay!!! Boleh diterbitkan sudah :)

3 comments:

Anonymous said...

kekekeke... tag...!!!!!! i can tag you back rite???

Natalie Tan Li Chin a.k.a SmoothTan said...

dun lar...u can tag me another tag but not this one. i dun wana answer twice.

annalouis87 said...

Ermmm...I'm not tag rite...cause name spell wrong....hehhehe...